onsdag 17 juni 2009

Din placering i kön är nummer...

Har sen en tid tillbaka vansinnigt ont i ryggen! Sitter just nu i telefonkö till Vårdcentralen för nu orkar jag inte med det mer...misstänker sträckning eller inflammation så jag måste till doktorn!

Va visserligen på vårdcentralen för en vecka sedan och tog en massa blodprover pga att jag i snart 30 års tid gått med ständig värk i kroppen! Varit på en del utredningar när jag var yngre men har alltid fått svaret att jag är för ung för en diagnos! Denna gången sa doktorn att allt tyder på att jag har fibromyalgi men att de inte är så glada för att sätta den diagnosen...så vi får väl börja utesluta andra sjukdomar först! sen inget! Doktorn skulle ringt mig igår men glömde väl bort mig eller nått! Känner mig skitgnällig men jag HAR ont!

Inga kommentarer: