torsdag 27 augusti 2009

okej...okej....jag uppdaterar väl då...!

Har funderat länge på att uppdatera min blogg men har liksom inte fått tummen ur munnen riktigt till att göra det...men så idag kände jag "nä nu jäklar!" Dax för en kort uppdatering!

Det onda i ryggen var "bara" en kota som satt snett och efter lite hjälp av mannen fick vi den till att hoppa rätt och det onda försvann!

Huset är sålt och vi är inflyttade i det nya! Allt gick som en dans när det väl var klart och vi stortrivs i vårt nya hem!! Förvisso är det en del vi borde göra men det kommer tids nog!

Jag har fyllt 30 och är inte längre ung och dum....utan bara dum! Att vara 30 innebär att jag är närmre 40 än 20 det ger mig liiite ångest men än så länge känner jag mig inte gammal!
Hade fest här hemma i lördags som blev jätte-lyckad! Bjöd på Italiensk buff'e och Italienskt vin. Fick många fina presenter av nära och kära och jag var supernöjd med hela kalaset!

Nu ska jag återgå till verkligheten....Elias har börjat dagis igen efter 10 veckors sommarlov och jag har drygt 3 veckor kvar av min mamma-ledighet sen tar mannen över....vilket innebär att jag måste sätta mig och söka jobb!!! Vill inte! Vill vara hemma med min tös alltid! men men dröm är en sak verklighet en annan...så dax att klicka in på ams hemsida!

Inga kommentarer: