torsdag 23 april 2009

Fotografering avklarad!

Idag var som sagt fotografen här och plåtade och bilderna såg ut till att bli riktigt najs. Nästa steg i ledet är att huset ska ut på hemnet och förhoppningsvis säjlas till ett riktigt bra pris. Och himla nöjd är jag för jag hann att fixa klart i förråden och källaren!!

förrådet som jag städat helt själv!!

För övrigt så kan jag tala om att jag inte längre känner mig som (min fine son brukar kalla mig) Häxan Surtant längre. Jag och min älskling har haft en underbart mysig dag tillsammans trots att hela förmiddagen gick åt att städa huset. Vi hämtade sonen tillsammans på dagis och sen satt vi hela familjen ute i solen och fikade och göttade oss. Han ska jobba hela helgen så vi behövde verkligen denna dagen till att bara göra ingenting! Och medan jag fixade midda'n så va pappa och son ute på gröningen och spelade fotboll...lite kul såg det visserligen ut när Elias skulle försöka lära sig att nicka bollen!!

Min fine pojke!! Älskar dig!

En annan rolig sak som hänt är att Andreas fått erbjudande om att börja jobba för vårdförbundet på heltid i tre månader! Supernajs eftersom det innebär 8-16 jobb måndag till fredag, vilket är en enorm skillnad mot hans nuvarande arbetstider som är oregelbundna och obekväma. Himla kul för hans skull ockå för det måste ju innebära att vårdförbundet är nöjda med hans insats som facklig representant på jobbet! Grattis till dig min pelle plutt!

Inga kommentarer: